Associu Ghjuventù Vagabonda

Qui si parla di tuttu : infurmazioni, putachjii, pulitichella, è sopra tuttu si po macagnà à vulè !
Répondre
Avatar du membre
Rughjatore
Messages : 7869
Enregistré le : 07 nov. 2009
Localisation : Vagabondu

Image
ASSOCIU GHJUVENTÙ VAGABONDA

Mi permettu di fà appena di publicità pà un'associu à scopu culturali è identitariu di a quali sò membru, l'Associu Ghjuventù Vagabonda.
U scopu hè di prumova è di cunsirvà a lingua è a cultura corsa attraversu evenimenti diversi (cuncerti, serati culturali, turnei di ballò, di carti, è altri).

L'ultimu evenimentu si tenia sta sittimana in Corti annantu à u Campus Universitariu, è avia pà Titulu "1i Scontri Corso-Jurassiani", in culaburazioni incù l'associu "Solidarité Jura - Corse". Duranti 4 ghjorni, u scopu era di fà mostra di i ligami scunnisciuti trà u Jura Svizzeru (micca quiddu francesi) è a Corsica, chì t'ani una piccula parti di storia in cummunu. Di fattu, duranti à cunquista francesi, un reghjimentu ghjuntu di u Jura era statu mandatu à fiancu à l'armati francesi, è avia participatu à a battaglia di Puntinovu. Mà dipoi, inveci di essa firmati nemichi, Corsica è Jura si sò liati in amicizia.

Eccu un picculu riassuntu di a sittimana da u prisidenti Jérémie Marazzi.
Le Jura à l’honneur à l'université de Corse (Aujourd'hui 10h38)
(Roland Frias - Alta Frequenza) - Le Jura à l’honneur cette semaine à l’université de Corse. En effet, à l’initiative de l'associu Ghjuventù Vagabonda, relative aux étudiants de la filière Studii Corsi, ont eu lieu les premières rencontres Corso-Jurassiennes.Conférence sur l’histoire mais aussi sur la situation politique de ce territoire coupé en deux entre la France et la Suisse et soirées culturelles étaient au programme. Une manière de souligner les liens qui existent entre la Corse et le Jura. Retour sur cet événement en compagnie de Jérémie Marazzi, président de la Ghjuventu Vagabonda

http://www.alta-frequenza.com/index.php ... nfo/l_actu
Metteraghju à ghjornu stu topic quandu ci sarani d'altri evenimenti di privisti.

L'associu hè apartu à tutti, dunqua mandetimi un MP sè vo vuleti iscrivavi !
"Si vous êtes plus à l'aise avec les notions concrètes, je peux vous proposer mon pied dans les noix"

Aspittendu l'alba, tinaremi l'ochji aperti.

Image
Avatar du membre
Rughjatore
Messages : 7869
Enregistré le : 07 nov. 2009
Localisation : Vagabondu

Image
Gran' concorsu di texas hold'em lundi 22 novembre, à 19:00 cafeterìa PP2

D'autre part, je vous annonce la sortie prochaine d'un mensuel autour de la langue et de la culture, U Vagabondu, 1er numéro prévu pour décembre (concours de poésies, interviews de personnalités culturelles, jeux in lingua nustrali...). Il sera disponible un peu partout en corse (5 000 exemplaires)

Image
"Si vous êtes plus à l'aise avec les notions concrètes, je peux vous proposer mon pied dans les noix"

Aspittendu l'alba, tinaremi l'ochji aperti.

Image
Avatar du membre
Rughjatore
Messages : 7869
Enregistré le : 07 nov. 2009
Localisation : Vagabondu

Surtita di u Misincu "U Vagabondu" Marcuri u 15!

Marti u 14, cunfarenza à l'università, "A DROGA FORA", anfiteatru Landry, 6ori di sera.
Image
"Si vous êtes plus à l'aise avec les notions concrètes, je peux vous proposer mon pied dans les noix"

Aspittendu l'alba, tinaremi l'ochji aperti.

Image
R2o
Roolian
Messages : 5022
Enregistré le : 19 juin 2005

Très bien faite cette Corse en coco !
On voit les connaisseurs !!!
Mozzimu

Rughjatore a écrit :Surtita di u Misincu "U Vagabondu" Marcuri u 15!

Marti u 14, cunfarenza à l'università, "A DROGA FORA", anfiteatru Landry, 6ori di sera.
Image
Qu'est ce qu'il en ressort de la part des gens présents?
Avatar du membre
Rughjatore
Messages : 7869
Enregistré le : 07 nov. 2009
Localisation : Vagabondu

Il en est pas ressorti grand-chose de cette réunion malheureusement, et ce dû notamment à l'absence d'élus ; seuls 2 représentants politiques étaient présents.

Attualità di l'associu : http://www.corsematin.com/article/corse ... -etudiants
"Si vous êtes plus à l'aise avec les notions concrètes, je peux vous proposer mon pied dans les noix"

Aspittendu l'alba, tinaremi l'ochji aperti.

Image
Répondre